STRONA GŁÓWNA  |  OFERTA  |  GALERIA FOTO  |  GALERIA VIDEO  |  KONTAKT

OFERTA

POLE MINOWE
− zabawa polegająca na poszukiwaniu i rozbrajaniu ukrytych na określonym terenie “min”. Minami są puszki piwa co stanowi znakomitą motywację, a pomocne w poszukiwaniach okazują się wykrywacze metali i sondy saperskie.

BIEG ŚLEPCÓW;
− tymczasowo pozbawiony zmysłu wzroku uczestnik zmuszony jest do pokonania toru przeszkód kierowany wyłącznie nawoływaniami członków swojej ekipy.

QUADY
− warczące i dynamiczne czterokołowce obudzą demona prędkości w każdym uczestniku imprezy, chociaż pokonanie terenowego toru wymagać będzie pewności  i opanowania.

WCHODZENIE PO SKRZYNKACH
− tradycyjny test równowagi dla odważnych budujących piramidę ze skrzynek po napojach. Utrzymanie równowagi, dostawianie skrzynek i równoczesne wchodzenie na nie wymaga ekwilibrystycznych zdolności.

ZABAWY ALPINISTYCZNE
− aktywny wypoczynek podczas którego wszyscy mogą sprawdzić własne granice strachu w ekstremalnych warunkach. Wszystkie elementy wchodzące w skład alpinistyki są tak skonstruowane, aby każdy mógł im sprostać. Wysokość i strach, emocje i adrenalina, zmęczenie i satysfakcja to cechy, które charakteryzują zabawy alpinistyczne.

EUROBUNGY
− asekurowane na elastycznych linach podskoki na batucie umożliwią dokonywanie powietrznych ewolucji  nawet tym, którzy na sali gimnastycznej byli bardzo dawno temu...

STRZELICA ŁUCZNICZA
− strzelanie z profesjonalnego łuku jest nie lada sztuką, i chociaż pod okiem kompetentnego instruktora staje się nieco łatwiejsze to dopiero nieco praktyki  pozwala na pojęcie jak wielkim mistrzem w swoim fachu był Robin Hood.

STRZELNICA PNEUMATYCZNA
− technika strzelania z długiej i krótkiej gwintowanej broni  śrutowej niewiele różni się od strzelania z broni ostrej jest jednak o wiele bezpieczniejsza - i nie da się ukryć cichsza. Ponadto zawody strzeleckie można przeprowadzić praktycznie wszędzie.

PAINTBALL
− uczestnicy gry posługują się bronią pneumatyczną - markerami. Amunicję stanowią żelatynowe kulki, które osiągając swój cel, zostawiają ślad na ubraniu przeciwnika. Bezpieczeństwo zapewniają kombinezony moro oraz maski, dokładnie chroniące twarz.

WALKI NA BELCE
− Stara indiańska zabawa podpatrzona przez amerykańskich drwali  wymagająca więcej refleksu niż siły i więcej rozwagi niż odwagi.

ZABAWY DRWALI
− zestaw zabaw krzepkich ścinaczy drzew, tradycyjne konkurencje budzące silne emocje-cięcie piłą “moja − twoja”, wbijanie sześciocalowych gwoździ czy rzut palem pozwolą wyłonić firmowego mistrza Siekierezady.

WALKI SUMO
− sumo należy do najstarszych sztuk walki  i pomimo pozornie prostych zasad jest sportem wymagającym sporych umiejętności. Na poziomie amatorskim daje wiele emocji i uciechy tym bardziej kiedy instruktorem prowadzącym zawody jest wicemistrz Polski... Profesjonalni  instruktorzy poprowadzą również zajęcia karate, judo, zapasy i boks.

WOJNY JAJECZNE I POMIDOROWE
− “Łapanie jaj” i “La Tomatina” − tradycyjna hiszpańska wojna na pomidory − doskonały sposób na rozładowanie agresji.

RZUCANIE NOŻAMI
− “sztuka nożem rzucania, w ręcznej straszna bitwie” − krótki  instruktaż w finezyjnej sztuce ciskania nożem pozwoli na rozegraniu zawodów sztuki  w której celował Wojski z Pana Tadeusza

RZUCANIE TOMAHAWKAMI
− miotanie małymi siekierkami jest nieco łatwiejsze od rzucania nożami i nawet początkujący w lot łapią tajniki tej sztuki − pozwala to na w miarę szybkie wprowadzenie grupy do zawodów na wysokim poziomie.

RZUCANIE LASSEM
− schwytanie pędzącego rumaka w rzemienną pętle wydaje się niczym niezwykłym kiedy jest oglądane na ekranie telewizora, sprawa się komplikuje kiedy trzeba dokonać tej sztuki samemu. Nawet jeżeli celem jest zatknięty na kiju kapelusz.

PŁUKANIE ZŁOTA
− poszukiwanie przy pomocy tradycyjnych metod kruszca ukrytego w furze piachu doprowadza do szewskiej paski i wciąga równocześnie. w takiej sytuacji  łatwo zrozumieć ofiary “gorączki złota”

BUNGY
− dla najodważniejszych skok na elastycznej linie pod okiem specjalistów. Niezapomniany lot z wysokości nawet 50 m.

SAMOCHODY PRL
− znane z dzieciństwa, chociaż w pełni sprawne maszyny zwane “zemstami Honeckera” wymagają od kierowców nie lada umiejętności − ciekawe jak firmowi  mistrzowie kierownicy pokonają tor przeszkód pojazdem, który konstrukcyjnie pali olej razem z benzyną i fabrycznie nie posiadał prawego lusterka.

JAZDY KONNE
− poczciwe wierzchowce bez sprzeciwów przewiozą na swym grzbiecie każdego jeźdźca, a ci którzy już co nieco wiedzą o jeździe konnej będą mogli popisać się przed współpracownikami szaloną galopadą. Kuligi i  przejażdżki wozami z pochodniami − znakomita forma integracji  nawiązująca do szalonych staropolskich przejażdżek po polach i lasach, kiedy to śpiewano na głosy tradycyjne piosenki i pokazywano “jak się pije tu na wschodzie”.

WIELOBÓJ RODZINNY
w ramach konkurencji wieloboju w rywalizacji wziąć mogą udział rodziny bądź grupy o zrównoważonej ilościowo i wiekowo liczbie uczestników. Każda z konkurencji rozgrywana i nagradzana jest osobno według zasad i  kryteriów określonych jasno przed jej rozpoczęciem. Zawodnicy po zapoznaniu się z zasadami każdej z konkurencji  wyrażają (bądź nie) na udział w niej .w przypadku wyrażenia zgody zawodnicy zobowiązują się jednocześnie do przestrzegania ogólnie pojętych zasad fair play i bezpiecznego wykonywania zadań.

TRAPERSKI TOR PRZESZKÓD
− w ramach traperskiego toru przeszkód ochotniczo wybrane rodziny (bądź drużyny) składające się maksymalnie z czterech osób mają do pokonania tor przeszkód składający się z beczek, kostek słomy i punktów strzeleckich w sposób zademonstrowany uprzednio przez instruktora. w czasie pokonywania zadania uczestnicy wykazać się będą musieli zręcznością, opanowaniem i umiejętnością pracy zespołowej. Na punktach strzeleckich znajdować się będą cele bez przedziałów punktowych − zaliczane będzie trafienie bezpośrednie, w przypadku nie uzyskania trafienia do czasu ogólnego drużyny doliczane jest siedem sekund kary. Zwycięża drużyna z najniższym uzyskanym czasem.

ZAŁADUNEK WOZU OSADNIKÓW
− zadanie przeznaczone dla grup o charakterystyce zbliżonej do opisanej w traperskim torze przeszkód. Tym razem zadaniem drużyny jest załadowanie w jak najkrótszym czasie wozu osadników i przeprowadzenie go bez pomocy koni po wyznaczonej trasie. Każda z drużyn otrzymuje do załadowania ten sam zestaw elementów składający się z trzech pustych beczek, okutej skrzyni i czterech kostek słomy zwycięża drużyna, która wykona zadanie w jak najkrótszym czasie. Powyższa konkurencja w tych ramach cenowy może zostać zrealizowana wyłącznie w przypadku zamówienia przejażdżek wozem osadników .

ZABAWY KANADYJSKICH DRWALI
- (przeciąganie liny, piłowanie piłą moja − twoja, walki na belce). w ramach tej konkurencji drużyny stają do rywalizacji parami wybranymi na drodze losowania. Kapitanowie rzucając monetą losują możliwość wyboru realizacji konkretnych zadań wybranymi przez siebie zawodnikami  swojej drużyny (określają który z zawodników będzie realizował określone zadanie stając na przeciw zbliżonego wiekowo i wagowo zawodnika przeciwnej drużyny).

Zwycięstwo w każdej z konkurencji daje jeden punkt wygrywa drużyna z największą ilością punktów. w przypadku remisu zarządzona zostaje dogrywka.

powrót


Alex 4 100 Procent 2009